1. Ze względu na stan zagrożenia epidemiologicznego w Polsce, w gabinecie przyjmowani są tylko pacjenci, którzy: 

  • byli umówieni wcześniej na wizytę (z pacjentem niepełnoletnim w poczekalni i gabinecie może przebywać jeden rodzic/opiekun prawny), a osoby towarzyszące zobowiązane są zaczekać na zewnątrz
  • nie mają objawów takich jak: podwyższona temperatura (od 37,5°C), kaszel, katar, ból gardła, uczucie duszności, opryszczka oraz innych objawów chorobowych.

W przypadku jakiejkolwiek infekcji należy przełożyć termin wizyty, aby nie narażać personelu i pozostałych pacjentów. 

Przed wejściem do gabinetu istnieje obowiązek założenia maseczki ochronnej zasłaniającej usta i nos (od 12 roku życia) .

W gabinecie przed wizytą odbywa się bezdotykowy pomiar temperatury z czoła/skroni.

Pacjent zobowiązany jest wypełnić Ankietę dotyczącą stanu zdrowia. W poczekalni mogą przebywać naraz maksymalnie trzy osoby.

2. Lekarz nie udziela konsultacji przez telefon, ani w innym miejscu niż bezpośrednio przy fotelu dentystycznym w gabinecie. 

3. Należy kontaktować się w godzinach pracy gabinetu pod numer 12 648-72-22. Może zdarzyć się, że gabinet będzie zamknięty np. z powodu szkolenia, urlopu, choroby itp. Przy braku możliwości kontaktu telefonicznego prosimy o wysyłanie wiadomości mailowych na adres e-mail dentisline@gmail.com.

4. Pacjenci zapisywani są przez rejestratorkę w terminach zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Nie ma możliwości umówienia pacjenta, jeżeli nie ma wolnego terminu.

5. Rejestratorka przeprowadza wstępny wywiad i szacuje ile czasu zarezerwować na wizytę. Na dzień przed umówionym terminem wizyty rejestratorka wysyła SMS do pacjenta w celu przypomnienia o wizycie oraz uzyskania potwierdzenia, że pacjent zgłosi się na leczenie. Pacjent ma prawo zrezygnować z wizyty lub przełożyć termin nawet w ostatniej chwili, ale jest zobowiązany zgłosić się w nowym terminie wyznaczonym przez rejestratorkę . Liczba wolnych terminów jest ograniczona i może nie być możliwości zaproponowania terminu, jaki będzie chciał pacjent. Niepotwierdzenie wizyty dzień wcześniej w godzinach pracy gabinetu lub spóźnienie na wizytę powyżej 15 minut jest traktowane jako rezygnacja z wizyty.

6. Dokładamy wszelkich starań aby nie było opóźnień w przyjmowaniu pacjentów. Niestety czasami występują nieprzewidziane sytuacje i niektóre zabiegi przedłużają się. Dlatego prosimy aby pacjenci mieli przygotowaną odpowiednią rezerwę czasową na wizytę i ze zrozumieniem podchodzili do kilkunastominutowych opóźnień. 

7. Na pierwszej wizycie pacjent zobowiązany jest wypełnić Ankietę dotyczącą stanu zdrowia i podpisać niniejszy Regulamin gabinetu. Po konsultacji lekarz przedstawi pacjentowi wstępny plan leczenia i kosztorys. Jeżeli pacjent jest zainteresowany leczeniem, na osobnej wizycie należy wykonać rtg pantomograficzne, cefalometryczne oraz modele diagnostyczne do analizy. Po analizie należy umówić się na omówienie planu leczenia, który choć bardziej szczegółowy, nadal jest szacunkowy, ponieważ leczenie ortodontyczne zależy od indywidualnej odpowiedzi tkankowej pacjenta. W przypadku trudności z przeprowadzeniem leczenia plan może ulec zmianie. W planie leczenia nie da się przewidzieć powikłań (takich jak: próchnica, stan zapalny dziąseł, uszkodzenie wyrostka zębodołowego, zanik wyrostka zębodołowego, ankyloza, zanik korzeni zębów, utrata zębów), które mogą wystąpić z przyczyn niezależnych od lekarza prowadzącego, co również może zmienić leczenie. Do czynników, które powodują najwięcej powikłań należą:

  • niezjawianie się regularnie na wizyty kontrolne
  • nieutrzymywanie prawidłowej higieny jamy ustnej, co powoduje próchnicę, powstawanie zmineralizowanej płytki nazębnej, która hamuje działanie aparatów ortodontycznych oraz stan zapalny dziąseł
  • niestosowanie diety pozbawionej twardych i kleistych pokarmów, przez co powstają awarie aparatów
  • nieprzestrzeganie zaleceń lekarskich.

Lekarz ma prawo do odstąpienia od leczenia pacjenta w przypadku braku stosowania się do zaleceń, niezjawiania się terminowo na wizyty kontrolne i nieprzestrzegania regulaminu gabinetu.

8. Pacjenci z awariami zobowiązani są skontaktować się telefonicznie/mailowo z gabinetem. Staramy się udzielić pomocy jak najszybciej, jednak nie zawsze jest to możliwe w tym samym dniu. Zapisujemy na najbliższy wolny termin lub na listę rezerwową.

Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Regulamin Serwisu
Jak wyłączyć pliki cookie
AKCEPTUJĘ